Урок №25

Урок 25.                                    8 клас                               ____________ (дата)


Тема:  Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці

 Мета:
ü  навчальна:  навчити учнів налаштовувати параметри сторінки перед друком;
ü  розвиваюча:  розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
ü  виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: ПК, мультимедійний проектор,  презентація уроку, підручник.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

ХІД УРОКУ.

І. Організація класу до уроку
1) Привітання із класом
2) Повідомлення теми і мети уроку (слайд 1-2)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Повторення вивченого матеріалу (слайд 3):

III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується   проектор, та матеріал підручника)

Як налаштувати значення параметрів сторінки перед друкуванням електронної таблиці? (слайд 4-5)
Як і в текстовому процесорі, у табличному процесорі Microsoft Excel 2010 за допомогою вказівки Файл/Створити можна обрати шаблон для створення нової книги, що вже містить деякі дані, оформлення та параметри сторінки.

Щоб змінити параметри сторінки в табличному процесорі Microsoft Excel 2010, можна скористатись інструментами на вкладці Розмітка сторінки.
Усі параметри сторінки можна переглянути або змінити також у вікні Параметри сторінки, яке викликають  за допомогою кнопки у правій нижній частині групи Параметри сторінки.
Як надрукувати електронну таблицю? (слайд 6)

У табличному процесорі Microsoft Excel 2010,  як і в текстовому процесорі Microsoft Word, для друкування сторінок використовують вказівку Файл/Друк та вказують значення параметрів друкування: обирають принтер, кількість копій для друкування, порядок друкування кількох аркушів та в разі необхідності змінюють значення параметрів сторінки.
Значення параметрів можна змінити, якщо відкрити відповідні списки. Крім того, можна обрати також один із режимів настроювання масштабування, за якого автоматично буде обрано масштаб відображення, щоб уся таблиця розмістилася на одній сторінці чи всі стовпці або рядки розміщувалися на одній сторінці. Після встановлення значень усіх необхідних параметрів слід натиснути Друк.





IV.           Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1.  Працюємо в парах  (слайд 7)
Порівняйте, що спільного та відмінного мають табличний процесор і текстовий процесор для:
q налаштування параметрів сторінки;
q друкування документа.
За результатами порівняння побудуйте діаграму Венна.

Завдання 2.  Працюємо самостійно  (слайд 8)
Відомо, що повітря має такий хімічний склад: азот – 78,08%, кисень – 20,94%, інертні гази – 0,94%, діоксид вуглецю – 0,04%. Зобразіть графічно дані про хімічний склад повітря, оберіть доцільний тип та вид діаграми.

Завдання 3.  Працюємо самостійно  (слайд 8)
Створіть алгоритм для друкування трьох копій електронної таблиці, подайте його графічно.

V.               Підсумок уроку
Обговорюємо  (слайд 9)
1.     У яких випадках доцільно обрати альбомну орієнтацію сторінки електронної таблиці?
2.     Які параметри сторінки можна змінити, якщо один стовпчик таблиці не вміщується на сторінці?
3.     Як надрукувати створену електронну таблицю?

Рефлексія (слайд 10)
Ø Що нового сьогодні дізналися?
Ø Чого навчилися?
Ø Що сподобалось на уроці, а що ні?
Ø Чи виникали труднощі?

Опрацювати параграф підручника …


Немає коментарів:

Дописати коментар